Aktualności
Przedstawiamy Wam nową hiszpańską markę - We are gommu to projekt matek i córek, który powstał z potrzeby stworzenia zrównoważonych, bezpiecznych i biodegradowalnych zabawek. Gommu, co po japońsku oznacza gumę, jest silnie inspirowany kulturą nippon, a każdy z produktów odzwierciedla podstawowe wartości marki, wszystkie dzieci Gommu są w 100% biodegradowalne, ręcznie robione z dbałością i bezpieczne. Gommu to marka Tiny Cottons Group.
Black Friday rozpoczyna się jutro, 26 listopada. U nas został poprzedzony Black Week i wszystko potrwa do niedzieli 28 listopada, do północy. Jest to świetna okazja na przedświąteczne zakupy w super niskich cenach i bez stresu, który ogarnia nas w tym przedświątecznym okresie i goraczkowym poszukiwaniu upominków na ostatnią chwilę. W stworzonej kategorii BLACK WEEK, znajdziecie przecenione kolekcje ubrań z poprzedniego sezonu marek Tocoto Vintage, Bobo Choses czy Phil & Phae o 50%. W niższych cenach o 20% i 50% możecie zaopatrzyć się w markę Garbo & Friends, super okazja dla rodziców spodziewających się maluszka i organizujących wyprawkę.
Najpiękniejszy i najbardziej wyczekiwany czas w ciągu roku. Boże Narodzenie to magiczny czas radości, miłości, spełnienia i nadziei. My - rodzice, pragniemy stworzyć niezapomniane chwile, przepełnione magią i wprowadzić nastrój, pokazać tradycję tak, by nasze dzieci mogły je ciepło wspominać. Z miłości do dzieci stworzone są wszystkie produkty, które dla Was przygotowaliśmy. Jesteśmy przekonani, że Wam i Waszym maluchom umilą czas i wywołają uśmiech na twarzy.
Zabawa dla dużych i małych. Kreatywny rozwój poprzez świetną zabawę. Gigantyczne kolorowanki, kredki, pisaki, puzzle i zestawy kieszonkowe idealne w podróży. Wszystko stworzone z miłości do dzieci i środowiska.
Skorzystajcie z promocji na nasze produkty dla niemowląt i dzieci w ramach akcji #cyfroweznizki. 10 dni promocji i rabatów na zakupy online. Jako Partner Cyfrowych Zniżek zapraszamy na święto internetowych zakupów!!!#CyfrowyBlackFriday Startujemy 1.10.2021 na https://digitalfestival.pl/cyfrowe-znizki/ Inicjatywa organizowana jest w ramach #DigitalFestival https://digitalfestival.pl/ #NieDajSięWykluczyć #DF2021 #GoDigital
Kompletowanie wyprawki dla małej istotki, która za moment pojawi się na świecie to jedno z najbardziej przyjemych zadań do realizacji przez rodziców. Czas oczekiwania jest pełen euforii, wyobrażeń, ekscytacji, ale i lęku i niepewności narastających wraz z rosnącym brzuszkiem. Marzymy o idealnym początku, o bezpieczeństwie, by wszystko było piękne. Im bliżej godziny "zero" tym więcej obaw, czy mamy wszystko, czy zdążymy, czy będzie tak jak sobie wymarzyliśmy?
Phil&Phae to marka, którą poznaliście już w sezonie SS2. Stawia na wprowadzenie kolekcji przejściowych wysokiej jakości odzieży dla niemowląt i dzieci.
Tworzą ponadczasowe, dobrze wykonane produkty, które są trwałe i zaprojektowane etycznie w Holandii, a produkowane w Europie, przez starannie wybrane
firmy rodzinne.
Tworzą z miłością co udowadnili w poprzednich kolekcjach, a najnowsza na sezon AW21 - PAUSE to potwierdza.
Z wielką radością Tocoto Vintage prezentuje swoją nową, cudowną kolekcję FW21-22, mając nadzieję, że spodoba się Wam tak bardzo, jak marce przy jej tworzeniu! W tym sezonie chcą, aby w życiu każdego z nas było dużo Rock'n Rolla!
Nadchodząca kolekcji AW21 "Talking Bobo" marki Bobo Choses ruszy już 15.07.2021r. o godz. 11:00.
Przedstawiamy Wam informacje o tej pięknej, pełnej kolorów i radości kolekcji z wielkim uśmiechem i szacunkiem w stronę Ziemi.
Mówienie Bobo to sposób bycia:
- Życie na granicy rzeczywistości i wyobraźni, zamiana między logiką a nonsensem, akceptowanie każdego
jako przyjaciela, dużego czy małego, nieśmiałego czy zrzędliwego, prawdziwego czy wymyślonego, rozciąganie i kompresowanie czasu
według uznania.
Kolekcja Iconic łączy najpopularniejsze nadruki i kształty z 12-letniej historii marki. Kolekcja debiutuje słynnymi nadrukami Apple, Cloud i Chapeau.
Iconic to najbardziej ponadczasowa esencja marki, prezent dla wszystkich fanów Bobo Choses na całym świecie.
Przeczytajcie jak sama marka opisuje cały proces tworzenia ICONIC - jest to niezwykle ciekawe i skłania do przemyśleń, że my Rodzice mamy w obowiązku uświadamiać nasze maluchy, rozmawiać i pokazywać co jeszcze można zrobić dla dobra naszej Planety.